- HeddaHäggstål.

Hej!

Nu är det Hedda som skriver, eller som dom andra säger 'H'.
Jag är då med och uppdaterar den här bloggen tillsammansmed Lovisa, Emma och Agnes.
Men dom ska få berätta själv om sig själva.

Så nu kommer lite om mig..

Ja, som ni redan vet så heter jag HeddaHäggstål.
Jag är tretton år och jag bor i LULEÅ!
Det är bäst här, fast kallt!
Huhu.
Vi är fyra i min familj.
Min mamma, pappa och min brorsa.
Min mamma och pappa är gammla, vet inte hur gammla.
Och min brorsa är spelnörd och nyfödd!
Skoja, hhehe!

Innan vi flyttade hit så bodde vi i lägenhet och innan vi bodde i lägenhet bodde vi i världens bästa by..Mörön!
Huhu.

Jag spelar innebandy på vintern och jag har spelat fotboll på sommaren.
Men jag slutade i fotboll för att jag ville ha mer tid till kompisar och för att det inte är roligt..
Men vi får se om jag fortsätter ändå.
För det känns ju äckligt att inte träna på sommaren, nivet, då när man äter så mycket godis och glass och det.

Och på fritiden är jag med kompisar, sitter vid datorn och tränar..som ni redan vet..

Fem saker Hedda gillar;

- Mina vänner!

- Fotografera!

- JustinBieber!

- Pengar!

- Rhodos!

Fem saker Hedda inte gillar;

- Blod.

- Magsjuka..

- Småkryp.

- Omogna killar!

- Skolmat!

Fem saker ni kanske inte visste om Hedda;

- Hon vill ha en ny mobil!

- Hon har en systemkamera!

- Hon har husets minsta rum.

- Hon bor i Luleås första bönehus.

- Hon hsr släktingar i Rhodos och i Finland.

Ja, det var det.
Men nu kommer en bild dom jag har taigt och en på mig!




Så seriös jag var på bilden på mig (a'



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0